Όλα ξεκίνησαν το 2001 όταν η Capcom κυκλοφόρησε το παιχνίδι δράσης και περιπέτειας Devil May Cry για την κονσόλα PlayStation 2.
Η πρώτη έκδοση του παιχνιδιού παρουσίασε μεγάλη επιτυχία.
Οι συνέχειες όμως δεν έδειξαν να κεντρίζουν και πολύ το ενδιαφέρον των gamers εφόσον θεωρήθηκαν μέτριες. Όταν η Capcom ανακοίνωσε την διάλυση της αποκλειστικότητας της συνεργασίας της με την Sony και ταυτόχρονα ανέφερε την κυκλοφορία του τέταρτου τίτλου της σειράς, κοινό και κριτικοί χειροκρότησαν.
Επιτέλους το Devil May Cry κυκλοφορεί για την κονσόλα XBOX 360 και για PC.
Το παιχνίδι ξεπερνά τις προσδοκίες που είχαμε για την σειρά.
Αστείρευτη δράση, πολύ ξύλο, εντυπωσιακά combos και γραφικά με έμφαση στην λεπτομέρεια.
Η ιστορία είναι η γνωστή στους φίλους του PS2 η οποία παρουσιάζεται με κάποιες αλλαγές στους χαρακτήρες. Δείχνει μάλλον, πως ο Dante ως πρωταγωνιστής της σειράς έχει κουράσει. Το βασικό πρόσωπο του παιχνιδιού είναι άλλος ένας «Emo» Anime χαρακτήρας, ο Nero.
Η υπόθεση περιέχει όλα τα τραγικά στοιχεία ενός καλού Anime παιχνιδιού παρέχοντας ρομαντισμό, τραγικότητα, άγριες σκηνές, λίγη τσόντα, ωραίους πανύψηλους με μπλε μάτια χαρακτήρες και δαίμονες που μόνο μία ομάδα ιαπώνων μπορούν να σχεδιάσουν.
Στο Devil May Cry 4 ως γνωστό, ανάλογα με τον αριθμό των combos που επιτυγχάνετε χωρίς να σας χτυπήσει ο εχθρός, προσκομίζετε πόντους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για «αγοράσετε» combos.
Σε καμία περίπτωση δεν έχει τον πλουραλισμό combos που έχει το God of War.
Επίσης σε μερικά σημεία του παιχνιδιού η κάμερα δεν λειτουργεί με συνέπεια να δείχνει σαν platform game, δυσκολεύοντας το παιχνίδι χωρίς νόημα.
Η βασική έννοια του Marketing που λέει: Μεγαλύτερη ζήτηση σε ένα προϊόν, πτώση της τιμής του δεν ισχύει.
Με την αγορά κρυστάλλων που αυξάνουν την υγεία του Nero, αυτόματα η τιμή του για την επόμενη αγορά του ίδιου είδους αυξάνεται κατά 50%.
Έτσι μετά από κάποιο χρονικό διάστημα παιχνιδιού είναι σχεδόν αδύνατο να αγοράσετε κρυστάλλους για να βελτιώσετε την υγεία του ήρωα.
Φαίνεται από ένα σημείο και έπειτα, οι εχθροί που πρέπει να αντιμετωπίσετε έχουν βαθμό δυσκολίας ίδιας με το να αντιμετωπίσετε ένα Boss.
Μιλώντας για Bosses, οι δαίμονες αυτοί είναι πραγματικά εκπληκτικά σχεδιασμένοι καθώς ο κάθ’ ένας χρειάζεται εντελώς διαφορετική στρατηγική για να εξοντωθεί.
Γενικότερα, το να αποκτήσετε combos υψηλού επιπέδου είναι σχεδόν αδύνατο διότι οι πόντοι που μαζεύετε στο τέλος κάθε αποστολής είναι ελάχιστοι (ειδικά όταν ο βαθμός δυσκολίας αυξάνεται δραματικά).
Κατά την διάρκεια του παιχνιδιού, παρέχονται μυστικές αποστολές.
Το παιχνίδι πραγματοποίησε όσα είχε αναφέρει η Capcom πριν την κυκλοφορία του και σίγουρα δεν αφήνει το κοινό του ασυγκίνητο χωρίς όμως να χαρακτηρίζεται από τα καλύτερα του είδους του.
Μία τέτοια «λεπτομέρεια» δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να το μειώσει εφόσον δεν αφήνει πότε τον gamer να ξεκουράσει λίγο τα δάχτυλά του από την καταιγιστική δράση που παρέχεται και από τις απίθανες ιπτάμενες κινήσεις του Nero.